IDENTITATE SPA
Creați identitatea spa-ului dvs!SPA – Care este definiția acestei entități, oferită de mine, Daniela Dumitru, experimentând terapiile ca terapeut, trainer, evaluator, oaspete, sau simplu observator?
SPA-ul, pe lângă definiția de bază – „Sante Per Aqua”, reprezintă un spațiu, ca o entitate complexă, în care omul, pășind ca oaspete spa, la rândul lui privit ca entitate complexă și/sau completă, poate să trăiască o multitudine de stări privite ca niște călătorii atât senzoriale cât și extrasenzoriale. Adevărat este că experimentând acest spațiu prin ” Sante Per Aqua”, aceste călătorii au o curgere naturală, cu mesaje directe și simple, culese adesea din fluidele interioare și din lumea văzută/nevăzută exterioară. În lumea spa, nevoile se manifestă printr-un limbaj unic, ca un cod în care fiecare om își creează propria curgere interioară către conștientizare, acceptare, mulțumire, iubire, vindecare. În lumea spa, curgem unii în alții și din acest amestec inteligent de fluide văzute și/sau nevăzute, palpabile și/sau nepalpabile, fiecare își decodifică nevoile în funcție de Matricea Universală a Creației.
Fiecare centru SPA, wellness, sau salon ce oferă terapii complementare complexe, are nevoie să se definească, clădindu-și de la temelie propria identitate și mai ales înțelegând noțiunea de EGREGOR.
Identitatea poate fi punctul cheie într-un centru spa de succes, cu nașterea căreia apar rând pe rând serviciile și echipa.
De-a lungul câtorva ani de experiență în domeniul spa ca terapeut și trainer, am adunat un bagaj de informații cu ajutorul cărora s-au născut apoi povești minunate în centrele spa mai mici sau mai mari.
Ce pot oferi în acest segment, pentru crearea Identității SPA:
♣ Consultanță în funcție de pregătirea și experiența mea.
♣ Propunere servicii și/sau categorii de servicii spa, wellness, aparatură.
♣ Consultanță în alegerea produselor potrivite.
♣ Propunere diverse modalități de decorare și amenajare în cabinete.
♣ Consultanță în alegerea echipei (interviuri, testări teoretice, practice).
♣ Etichetă Spa (cu seminarii teoretice și practice).
♣ Seminarii teoretice și practice pentru membrii din recepție.
♣ Propunere meniu de terapii corporale (masaje, exfolieri, împachetări, ritualuri), terapii umede (jacuzzi, duș Vichy, cadă, duș subacval, duș Kneipp, piscină, hammam), terapii cu aparate- noțiuni și principii de bază (vacuum, ultrasunete, electrostimulare, radiofrecvența, laserterapie), terapii cosmetice faciale, ritualuri manichiură, pedichiură.
♣ Protocoale interne cu diverse reguli necesare angajaților, fișe pentru oaspeți, formulare de evaluare pentru terapeuți, protocoale complexe pentru terapiile predate în timpul seminariilor.
♣ Conceperea de ritualuri “signature” și ritualuri sezoniere specifice centrului.
♣ Evaluări ale întregii echipe ori de cate ori acestea vor fi cerute.
♣ Concepere de pachete, vouchere și diverse oferte pentru oaspeți.
♣ Propunere surse de promovare și articole de promovare pe diverse căi.
♣ Consiliere pe întreaga perioadă a desfășurării activității, cu îmbunătătiri și schimbări în meniu, în funcție de cerere.